mandag den 3. oktober 2011

Det endelige muselmalede corset

Så blev jeg endeligt færdig med det muselmalede corset!
Det har tilbragt forår og sommer nedpakket i en pose halvfærdigt, da jeg havde et speciale jeg skulle havde færdiggjort. Corsettet har desuden været plaget af problemer med den maling jeg brugte: Det oprindelige blå jeg havde indkøbt matchede ikke nogen af de bånd jeg kunne købe til at snørre corsettet, så jeg måtte ud og finde en anden blå til at dække den ukoordinerede blå jeg oprindeligt havde fundet. Resultatet blev at jeg endte med at male corsettet i alt 4 gange:

1. gang: Basiscoat med den oprindelige blå
2. gang: Skygger og highlights med den oprindelige blå iblandet sort og hvid.

3. gang: Overmaling med en ny blå fra panduro hobby (en smule mere mørk og varm i det)
4. gang: Skygger og highlights

1 kommentar: