onsdag den 1. september 2010

Mønster konstruktion


Så er jeg gået igang med at koonstruere mønsteret til overdelen på pastel kjolen. Jeg har taget udgangspunkt i en kjole jeg fandt på nettet, båret af Dita von Tease:

Jeg kan desværre se, nu hvor jeg kom hjem til computeren, at jeg har lavet ærmerne for korte i mit mønster. Oh well, det burde være relativt nemt at rette til.

I øvrigt endte jeg med at købe satinen i støvet gammelrosa fra stof2000 til kjolen. Helt sikkert pastel, men ikke fuldstændigt ude af kontrol. I øvrigt glemte jeg at købe sytråd med, og måtte derfor forbi en sybutik jeg hele tiden glemmer ligger her i Nordvest kvarteret. Der havde de et hav af ternet stof, sådan nogle picnic dugs tern, der ville være super fede at havde lavet kjolen i. Desværre havde jeg købt al det stof jeg skulle bruge, så holdt mig til min ene lille sytråds rulle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar