tirsdag den 26. april 2011

Why the silence?

Der var sådan en fin strøm af posts i januar og februar, men nu er her helt stille...

Det skyldes at jeg begyndte mit speciale i februar, og derfor logisk nok bruger en masse tid på det. Jeg syer stadig på sidelinien, men i langt mindre skala nu, end jeg gør normalt. Pudsigt nok har jeg 3 projekter færdige, men mangler at tage de endelige billeder af dem.

Men hvorfor tager jeg så ikke bare de billeder og får smidt tingene på bloggen?

Så simpelt er det ikke for mig. Mine posts indeholder work in progress billeder, hvor man kan se projekterne undervejs i fremstillingen. Det betyder at I kære læsere allerede kender lidt til dem når jeg skal præsentere dem, og for at der bliver en passende finalitet og wow-faktor når projektet er færdigt, skal de endelige billeder være noget særligt.
Jeg har tidligere knipset billeder af mine kjoler under sub-optimale forhold og postet dem på bloggen, men med det arbejde jeg lægger i kjolerne, vil jeg hellere gøre noget ordenligt ud af de endelige billeder!

Et godt eksempel på en syerske der gør det ordenligt når hun poster sine projekter er http://kaysencouture.blogspot.com/ som laver nogle cool ting! Så tag et smut over på hendes side og støv den lidt igennem, så skal jeg nok se hvad jeg kan skaffe af gode billeder af mine ting imens...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar