torsdag den 3. november 2011

Ole Lynggaard igen

Jeg var i Lyngby storcenter for et par dage siden, hvor jeg gik forbi en smykkebutik. Og sandelig, var det ikke mit corset i vinduet?

Billedet er en redigeret udgave af det oprindelige og mere farverige her:


Jeg kan faktisk rigtig godt lide det grafikeren har gjort med at redigere alt andet end Lene og smykkerne, så det ligner sort stof. Det giver en rigtig lækker kontrast og enkelthed som ikke var i det oprindelige billede.

Mit ego fik lige et boost af den shoppetur, -det er lækkert at se sit arbejde stadig er i brug. At det så er alle mulige andre der har lagt arbejdet til den seneste version er en anden sag.

De oprindelige billeder blev taget af Hasse Nielsen for VS-publications til Ole Lynggards smykkekollektion. Projektet blev koordineret af Vibe Dabelsteen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar